reklamacje
Większość reklamacji możesz złożyć samodzielnie online.
jak złożyć reklamację w aplikacji



- 1
zaloguj się do aplikacji i kliknij „usługi”
- 2
wejdź w „reklamacje” i wypełnij formularz
jak złożyć reklamację w serwisie transakcyjnym
- 1
zaloguj się na swoje konto w serwisie transakcyjnym
- 3
wypełnij formularz
jak jeszcze możesz złożyć reklamację
zadzwoń na mLinię
Zadzwoń pod numer +48 42 6 300 800 lub 783 300 800 – przygotuj identyfikator i telekod. Możesz też zadzwonić z aplikacji – nie musisz podawać identyfikatora i telekodu.
napisz do nas
Wyślij reklamację e-mailem na adres kontakt@mbank.pl lub pocztą na adres:
mBank S. A. Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2
Adres do doręczeń elektronicznych mBanku: AE:PL-84674-28130-IHBTU-14
Twoja reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, numer rachunku oraz podpis (dodatkowo pesel oraz adres do korespondencji, jeśli wysyłasz pismo pocztą).
idź do wybranej placówki
Pamiętaj, że musisz wziąć ze sobą aktualny dokument tożsamości.
reklamacje transakcji kartą - chargeback
Jeśli Twoja reklamacja dotyczy transakcji kartą, będziemy postępować zgodnie z procedurą chargeback. Chargeback to mechanizm, który chroni Cię przed nieuczciwymi usługodawcami, nadużyciami i błędami systemów płatniczych.
Gdy złożysz reklamację, zgłosimy tę sprawę w Twoim imieniu do sprzedawcy lub usługodawcy.
jak możesz się odwołać
Jeśli nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią na reklamację, możesz się od niej odwołać, a my ponownie rozpatrzymy Twoją sprawę. Reklamację możesz wznowić samodzielnie w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej oraz podczas rozmowy z konsultantem mLinii lub doradcą w placówce.
gdzie możesz się zgłosić, gdy nie zgadzasz się z naszym stanowiskiem w sprawie Twojej reklamacji
Jeśli nie zgadzasz się z naszym stanowiskiem, możesz zgłosić się do odpowiednich instytucji.
pytania i odpowiedzi
To nie jest oferta. Szczegółowe informacje dotyczące przyjmowania i rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/regulamin/
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na https://www.mbank.pl/slowniczek/
Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android). Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego sms-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować sms-y i wysyłać je bez Twojej zgody.
Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 9.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile/